اطلاعات عمومی

کجاهارو عطر بزنیم که بیشتر بمونه

کجاهارو عطر بزنیم که بیشتر بمونه

کجاهارو عطر بزنیم که بیشتر بمونه


اسپری کردن روزانه عطر، آیینی است که واقعاً به ما این امکان را می دهد که روز خود را بهتر بسازیم. اما انتخاب عطر کامل کافی نیست.

شما همچنین باید آن را به درستی اسپری کنید تا بیشترین بهره را از عطر خود ببرید.

ممکن است فکر کنید که اسپری کردن آن در اینجا و آنجا برای انجام این کار کافی است، اما حقیقت این است

که می توانید با چند روش ساده، روال استفاده از عطر خود را کامل کنید.

این نه تنها ماندگاری رایحه را افزایش می دهد، بلکه شما می توانید از هدر دادن قطرات گرانبهای عطر مورد علاقه خود نیز جلوگیری کنید 🙂

 

کجا عطر را اسپری کنیم که ماندگاری بیشتری داشته باشیم؟

نحوه پخش عطر در اطراف بدن شما بر اساس محل استفاده از عطر بسیار متفاوت است.

اولاً، شما باید عطر را روی پوست گرم و تمیز بعد از حمام بمالید، زیرا منافذ باز احتمال بیشتری دارد که عطر را به راحتی بپذیرند.

ثانیا، باید روی پوست گرم و تمیز استفاده کنید.

هنگام اسپری کردن عطر، نبض شما مشخص می شود. وریدها مستقیماً در زیر پوست در نقاط نبض قرار می گیرند

و آنها را گرم می کنند. بنابراین، نقاط نبض به پخش طبیعی عطر پس از اسپری کردن آن کمک می‌کنند.

 

بهترین نقاطی که می توانید اسپری کنید را برایتان مشخص کردیم:

  • پشت گوش
  • شانه
  • گردن
  • آرنج
  • مچ دست
  • پوست پا ( ران و زانو )

اما اجازه بدید بررسی بیشتری در خصوص اینکه کجاهارو عطر بزنیم که بیشتر بمونه داشته باشیم:

  1. فک پایین و گردن : بدن در این نواحی گرمای زیادی تولید می کند. وقتی مردم از فاصله نزدیک با شما صحبت می کنند، می توانند عطر شما را به راحتی استشمام کنند. همیشه باید ابتدا این ناحیه را قبل از اینکه به فکر اسپری کردن باشید، همانطور که در مراحل زیر پیشنهاد شده است، اسپری کنید.
  2. شانه ها : بله، شما نیز باید عطر خود را روی شانه های خود بزنید. این امر به ویژه در صورتی مهم است که لباس شما قرار است شانه های شما را آشکار کند.
  3. سینه : فقط یک عطر روی سینه، نزدیک قلب شما، می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.
  4. بازوها : هنگام استفاده از عطر، می توانید بازوهای خود را نادیده بگیرید. تا زمانی که عطر را به نواحی خاصی روی بازو می‌زنید، می‌توانید با اطمینان از بوی خوب در تمام روز از در بیرون بروید. مچ دست، ساعد و آرنج داخلی معمولاً گرم هستند و از این رو بهترین مناطق برای استفاده از عطر هستند. اطمینان حاصل کنید که به جای مالیدن مایع، آن را آغشته کنید.
  5. پشت گوش : اگر قصد دارید یک شب در مهمانی جذاب تر باشید، اسپری پشت گوش ضروری است. ممکن است وقتی گردن و شانه هایتان را اسپری می کنید جذب شوید، اما وقتی پشت گوش اسپری می کنید اغوا می شوید!
  6. آرنج داخلی : هنگامی که بازوهای شما در معرض دید قرار می گیرند، آرنج های داخلی مناطق عالی برای استفاده از عطر هستند. ناحیه داخلی آرنج نقاط نبض است که خون در نزدیکی سطح پوست پمپ می شود.
  7. مچ دست : زمانی که آرنج داخلی شما با لباس پوشانده می شود، مچ دست شما یک جایگزین عالی است. علاوه بر این، می توانید در طول روز عطر را بو کنید و از آن لذت ببرید!
  8. زانوهای داخلی : مانند ناحیه داخلی آرنج، زانوهای داخلی شما نیز نقطه نبض هستند که در آن پوست گرمتر است. بنابراین، دوباره برای کاربرد عطر عالی است.

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص عطر ها با عقیق پرفیوم همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید