شرکت های تولیدی

آشنایی با شرکت لوزی

آشنایی با شرکت لوزی

شرکت لوزی (Luzi) ، یک کمپانیِ بزرگ و قدیمی تولید کننده عطر و اسانس میباشد، که در سال 1926 میلادی، توسط شخصی بنام هرمان لوزی (Hermann Luzi) در کشور سوئیس تاسیس شد. این شرکت، که در مدت کوتاه توانست با تولید محصولات با کیفیت، به جایگاهِ قابل توجهی برسد، در سال 1952 میلادی توسط ادوارد آلتنبرگر (Eduard Altenburger) ، خریداری شد، و کلّ سهام این شرکت واگذار شد. مدیریت جدید، همان سیاست های اصیل و درست لوزی را ادامه داده، و پس از طی کردن موفقیت های بزرگتر، در تاریخ 1969 میلادی، به شهر دیتلیکن (Dietlikon) نزدیکی فرودگاه زوریخ نقل مکان میکند.

 

بعد از موفقیت های پی در پی در اروپا و خاورمیانه، در سال 1970 میلادی توانست در بازارهای جدید و بزرگی همچون آمریکای لاتین و خاور دور نفوذ کند.

در سال 1979 میلادی، ادوارد آلتنبرگر (سهام دار شرکت) مدیریت تمام بخش ها و شرکت را به فرزندش دکتر رولف آلتنبرگر (Rolf Altenburger) واگذار کرد.

 

با توجه به کیفیت بالا و برتری این شرکت نسبت به رقبا و دیگر تولید کنندگان عطر و اسانس، در سال 1999 شرکتِ لوزی، در نقاط مختلف جهان، از جمله : جمهوری دومینیکن، آلمان، بلاروس، آذربایجان، دبی، و… گسترش می یابد، و شعبه های خود را در این مناطق افتتاح میکند.

موفقیت ها و رشد تدریجی، سبب شد روز بروز این شرکت در کل دنیا به جایگاه بالا و ویژه ای برسد و در صنعت عطرسازی، مورد توجه کمپانی های بزرگ و جهانی قرار بگیرد؛ بطوری که سالهاست لوزی، جزء ۱۰شرکت برتر دنیا بماند.

ورود لوزی به ایران نیز، از جمله دیگر موفقیت ها، در قاره آسیا و شرق شد؛ به جرات میتوان گفت، شرکتِ لوزی، جزء شناخته شده ترین و بهترین شرکت تولید کننده عطر و اسانس در ایران میباشد؛ و کمتر فروشنده عطر و ادکلنی هست که با نام و محصولات این کمپانی، آشنایی نداشته باشد!
دقت در نُت ها، نزدیکی به رایحه اصلی و ماندگاریِ بالا، از ویژگی های بارز لوزی است.

مجموعه عقیق پرفیوم این افتخار را دارد که اکثر محصولات خود را از این شرکت نامی و پرافتخار تهیه میکند و به مشتریان با ارزش و محترم خود عرضه میکند.

دیدگاهتان را بنویسید